Dersin Adı |
Turizm ve Otel Yönetimi Almanca Dersi II
|
Kodu
|
Yarıyıl
|
Teori
(saat/hafta) |
Uygulama/Lab
(saat/hafta) |
Yerel Kredi
|
AKTS
|
GER 112
|
Bahar
|
2
|
2
|
3
|
4
|
Ön-Koşul(lar) |
Yok
|
|||||
Dersin Dili |
Almanca
|
|||||
Dersin Türü |
Zorunlu
|
|||||
Dersin Düzeyi |
Ön Lisans
|
|||||
Dersin Veriliş Şekli | Yüz Yüze | |||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Anlatım / Sunum | |||||
Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu | - | |||||
Dersin Koordinatörü | ||||||
Öğretim Eleman(lar)ı | ||||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | Bu dersin amacı Avrupa Ortak Başvuru Metni Turizm ve Otelcilik okuyan öğrencileri A1.2 seviyesine getirmektir. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Öğrenme Çıktıları |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ders Tanımı | Turizm ve Otelcilik bölümü öğrencilerine Mesleki Almancayı vermektir. |
|
Temel Ders | |
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
X
|
Hafta | Konular | Ön Hazırlık | Öğrenme Çıktısı |
1 | Tanışma. Genel bilgiler ve dönem kuralları. Tekrar | ||
2 | Telefonda birini bağlamak, yazılı olarak mail rezervasyonları yapmak | Ünite 3 Telefon diyaloglarını çalışma | |
3 | Tarih, haftanın günleri ve mevsimleri | Ünite 3 Haftanın günlerini ve mevsimlerini önceden çalışma | |
4 | Otel web sayfalarını anlama ve açıklama, Perfekt | Ünite 3 Çeşitli otel web sayfalarını araştırma ve örneklerini derse getirme | |
5 | Telefonda otel, hizmet ve fiyat hakkında bilgi verme | Ünite 3 Otel, fiyatlarını inceleme | |
6 | Gezi bloglarını anlama ve hakkında bilgi verme. | Ünite 3 Gezi bloglarını araştırma ve bilgilerini toplama | |
7 | Konuklara önerilerde bulunma, masa rezervasyonları yapma, für (i-hali) | Ünite 4 Konuklara önerilerde bulunma örneklerini toplama | |
8 | Şikayet ve isteklere yanıt verme, sıfatlar (Ramazan Bayramı) | Ünite 4 Sıfatları araştırma | |
9 | Otelin servisi hakkında bilgi verme, yardımcı fiiller (dürfen ve müssen) Vize | Ünite 4 dürfen ve müssen fiillerin çekimlerini araştırma | |
10 | Dilek şart kipi (würden), tavsiyede bulunma, Yazılı anlatım ödevi | Ünite 4 S.62 okuyup gelme | |
11 | Konuklar ile sohbet edebilme, 23. Nisan | Ünite 4 Konuk sohbet örnekleri sıralama | |
12 | Geçmiş hakkında konuşma 1. Mayıs | Ünite 4 Cd’yi dinleme S.76 | |
13 | Otel ortamında geçen diyalogları canlandırma | ||
14 | Tekrar ve Sözlü hazırlığı | ||
15 | Sözlü Sınav | ||
16 | Final Sınavı |
Ders Kitabı | Menschen im Beruf Tourismus, (Anja Schümann, Cordula Schurig, Brigitte Schaefer, Frauke van der Werff), Hueber Verlag, ISBN: 978-3-19-101424-7, Lektion 3 und 4 |
Önerilen Okumalar/Materyaller | Arbeitsblätter, PONS, Wörterbuch Türkisch – Deutsch / Deutsch – Türkisch |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % | LO 1 | LO 2 | LO 3 | LO 4 | LO 5 | LO 6 |
Katılım | ||||||||
Laboratuvar / Uygulama | ||||||||
Arazi Çalışması | ||||||||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
1
|
10
|
||||||
Portfolyo | ||||||||
Ödev |
1
|
10
|
||||||
Sunum / Jüri Önünde Sunum | ||||||||
Proje |
-
|
-
|
||||||
Seminer/Çalıştay | ||||||||
Sözlü Sınav |
1
|
20
|
||||||
Ara Sınav |
1
|
20
|
||||||
Final Sınavı |
1
|
40
|
||||||
Toplam |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
4
|
60
|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
1
|
40
|
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) |
16
|
2
|
32
|
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) |
16
|
2
|
32
|
Sınıf Dışı Ders Çalışması |
14
|
1
|
14
|
Arazi Çalışması |
0
|
||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
1
|
2
|
2
|
Portfolyo |
0
|
||
Ödev |
2
|
7
|
14
|
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
0
|
||
Proje |
-
|
-
|
0
|
Seminer/Çalıştay |
0
|
||
Sözlü Sınav |
1
|
8
|
8
|
Ara Sınavlar |
1
|
-
|
0
|
Final Sınavı |
1
|
12
|
12
|
Toplam |
114
|
#
|
PÇ Sub | Program Yeterlilikleri / Çıktıları |
* Katkı Düzeyi
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..