Dersin Adı |
İspanyolca VII
|
Kodu
|
Yarıyıl
|
Teori
(saat/hafta) |
Uygulama/Lab
(saat/hafta) |
Yerel Kredi
|
AKTS
|
SPN 401
|
Güz
|
2
|
2
|
3
|
4
|
Ön-Koşul(lar) |
|
|||||||
Dersin Dili |
İspanyolca
|
|||||||
Dersin Türü |
Zorunlu
|
|||||||
Dersin Düzeyi |
Lisans
|
|||||||
Dersin Veriliş Şekli | Çevrim içi | |||||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Grup çalışmasıSoru & CevapAnlatım / Sunum | |||||||
Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu | - | |||||||
Dersin Koordinatörü | ||||||||
Öğretim Eleman(lar)ı | - | |||||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | Bu dersin amacı, Avrupa Ortak Başvuru Metni kapsamında Temel Kullanıcı olan öğrencilerin dinleme, okuma, konuşma ve yazma becerilerinde B1.3 seviyesine ulaşmasını sağlamaktır. |
Öğrenme Çıktıları |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Ders Tanımı | Bu ders öğrencilerin hedef dilin konuşulduğu coğrafyada seyahat ederken karşılaşılan sorunlara çözüm getirebilme, deneyimlerini, olayları, hayalleri ve umutlarını tanımlayabilme, fikirlerini ve planlarını açıklayabilme, iş, okul ve ilgi alanlarına dair konulardaki seviyelerine uygun bilgiyi anlayabilmeleri için tasarlanmış bir derstir. |
|
Temel Ders | |
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
X
|
Hafta | Konular | Ön Hazırlık | Öğrenme Çıktısı |
1 | Dersin tanımıtı ve geçen dönemin tekrarı | Gramer tekrarı: "Pretérito Indefinido", "Pretérito Perfecto" ve "Pretérito Imperfecto" | |
2 | Ünite 4: 'Kaza durumunda' | İspanya'nın köy doktorları ile ilgili araştırma (Internet) | |
3 | Ünite 4: 'Kaza durumunda' | İspanya'ının hastaneleri ile ilgili araştırma (Internet) | |
4 | Ünite 4: 'Kaza durumunda' | 'Imperativo Negativo' nedir? VENTE 2 ünite 4 okuma | |
5 | Ünite 4: 'Kaza durumunda' | Kısa hikayeler - elden çalışma | |
6 | Ünite 5: 'Orijinalini al!' - | İspanya'da perakende satış (okuma) | |
7 | Ünite 5: 'Orijinalini al!' | SPN 202 alışveriş dersin tekrarı | |
8 | Ünite 5: 'Orijinalini al!' - SUNUM | İspanya ve Latinamerika'daki pazar kültürünü araştır. | |
9 | Ünite 5: 'Orijinalini al!' | 'Subjuntivo' nedir? Araştırma. | |
10 | Ünite 6: 'Dünya gezginleri' | Meksika, Bolivia, Peru ve Şili hakkında okuma | |
11 | Ünite 6: 'Dünya gezginleri' | Seyahat yaparken neler gerekir? Kelime tekrarı | |
12 | Ünite 6: 'Dünya gezginleri' - ÖDEV | Kanarya Adaları ve Camino de Santiago ile ilgili okuma | |
13 | Ünite 6: 'Dünya gezginleri' | 'Condicional' nedir? Araştırma. | |
14 | Sözlü Sınavlar | ||
15 | Dönemin gözden geçirilmesi | ||
16 | Final Sınavları |
Ders Kitabı | VENTE 2 Curso de español lengua extranjera; |
Önerilen Okumalar/Materyaller | Ek materyal (SIELE sertifika sınavı materyalı) Diccionario de la Real Academia Española: https://www.rae.es/ |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % |
Katılım |
1
|
10
|
Laboratuvar / Uygulama |
-
|
-
|
Arazi Çalışması | ||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
-
|
-
|
Portfolyo | ||
Ödev |
1
|
10
|
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
1
|
20
|
Proje |
-
|
|
Seminer/Çalıştay | ||
Sözlü Sınav |
1
|
20
|
Ara Sınav | ||
Final Sınavı |
1
|
40
|
Toplam |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
5
|
70
|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
1
|
30
|
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) |
16
|
2
|
32
|
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) |
16
|
2
|
32
|
Sınıf Dışı Ders Çalışması |
14
|
1
|
14
|
Arazi Çalışması |
0
|
||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
-
|
0
|
|
Portfolyo |
0
|
||
Ödev |
1
|
6
|
6
|
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
1
|
8
|
8
|
Proje |
-
|
0
|
|
Seminer/Çalıştay |
0
|
||
Sözlü Sınav |
1
|
8
|
8
|
Ara Sınavlar |
-
|
0
|
|
Final Sınavı |
1
|
12
|
12
|
Toplam |
112
|
#
|
PÇ Sub | Program Yeterlilikleri / Çıktıları |
* Katkı Düzeyi
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..