Dersin Adı |
İspanyolca VIII
|
Kodu
|
Yarıyıl
|
Teori
(saat/hafta) |
Uygulama/Lab
(saat/hafta) |
Yerel Kredi
|
AKTS
|
SPN 402
|
Bahar
|
2
|
2
|
3
|
4
|
Ön-Koşul(lar) |
|
|||||||
Dersin Dili |
İspanyolca
|
|||||||
Dersin Türü |
Zorunlu
|
|||||||
Dersin Düzeyi |
Lisans
|
|||||||
Dersin Veriliş Şekli | - | |||||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Grup çalışmasıSoru & CevapAnlatım / Sunum | |||||||
Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu | - | |||||||
Dersin Koordinatörü | ||||||||
Öğretim Eleman(lar)ı | - | |||||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | Öğrencinin, sıradan ve gündelik deyişlerle somut gereksinimleri karşılamayı hedefleyen son derece yalın sözceleri anlayabilmesi ve kullanabilmesi amaçlanır. Kendini veya bir başkasını tanıtabilir ve bir kişiye, kendisiyle ilgili sorular – örneğin oturduğu yer, ilişkileri, sahip olduğu şeyler, vb. üzerine – ve aynı türden sorulara yanıt verebilir. Eğer kendisiyle konuşan kişi yavaş yavaş ve tane tane ve kendisine yardımcı olacak biçimde konuşuyorsa basit bir biçimde iletişim kurabilir. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Öğrenme Çıktıları |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ders Tanımı | Bu dersin amacı, Avrupa Ortak Başvuru Metni kapsamında Temel Kullanıcı olan öğrenciyi Bağımsız Kullanıcı – B1 seviyesine getirmektir. |
|
Temel Ders | |
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
X
|
Hafta | Konular | Ön Hazırlık | Öğrenme Çıktısı |
1 | Tanıtım/Tekrar | Subjuntivo, Condicional, Indefinido, Imperfecto | |
2 | Ünite 7: 'Güvenilir kaynaktan' | Hangi İspanyol gazetelerini biliyorsun? | |
3 | Ünite 7: 'Güvenilir kaynaktan' | Medya ile kelimeleri araştır. | |
4 | Ünite 7: 'Güvenilir kaynaktan' | Yeni teknoloji nedir? | |
5 | Ünite 7: 'Güvenilir kaynaktan' | Geçmiş zamanların tekrarı | |
6 | Ünite 8: 'Açık havada' | Kelime haznesi: doğa ve çevre | |
7 | Ünite 8: 'Açık havada' | Hangi hayvanları tanıyorsun? Araştırma. | |
8 | Ünite 8: 'Açık havada' - SUNUMLAR | Orta Amerika'daki Quetzal Rotası'ını araştır. | |
9 | Ünite 8: 'Açık havada' | Ekolojik turizm nedir? | |
10 | Ünite 9: 'Sağlık ve boş zaman' | 'Dilek' kipi'n tekrarı | |
11 | Ünite 9: 'Sağlık ve boş zaman' | Masa oyunları biliyor musun? Tabu'yu tanıyor musun? | |
12 | Ünite 9: 'Sağlık ve boş zaman' - ÖDEV | Masa oyunları ile kelimeler biriktir. | |
13 | Ünite 9: 'Sağlık ve boş zaman' | 'Dilek kipi'ne bağlı düzensiz fiillerin tekrarı | |
14 | Sözlü sınavlar | - | |
15 | 23 Nisan ve 1 ve 19 Mayıs telafi dersleri | ||
16 | Final Sınavı |
Ders Kitabı | VENTE II |
Önerilen Okumalar/Materyaller |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % | LO 1 | LO 2 | LO 3 | LO 4 | LO 5 |
Katılım |
1
|
10
|
|||||
Laboratuvar / Uygulama |
-
|
-
|
|||||
Arazi Çalışması | |||||||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
-
|
-
|
|||||
Portfolyo | |||||||
Ödev |
1
|
10
|
|||||
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
1
|
20
|
|||||
Proje | |||||||
Seminer/Çalıştay | |||||||
Sözlü Sınav |
1
|
20
|
|||||
Ara Sınav |
-
|
-
|
|||||
Final Sınavı |
1
|
40
|
|||||
Toplam |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
5
|
70
|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
1
|
30
|
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) |
16
|
2
|
32
|
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) |
16
|
2
|
32
|
Sınıf Dışı Ders Çalışması |
14
|
1
|
14
|
Arazi Çalışması |
0
|
||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
-
|
-
|
0
|
Portfolyo |
0
|
||
Ödev |
1
|
6
|
6
|
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
1
|
8
|
8
|
Proje |
0
|
||
Seminer/Çalıştay |
0
|
||
Sözlü Sınav |
1
|
8
|
8
|
Ara Sınavlar |
-
|
5
|
0
|
Final Sınavı |
1
|
12
|
12
|
Toplam |
112
|
#
|
PÇ Sub | Program Yeterlilikleri / Çıktıları |
* Katkı Düzeyi
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..