Bu ders öğrencileri İtalyan kültürünün farklı yönlerini anlama ve değerlendirme, kültürel ve dilsel becerilerini zenginleştirme, yaratıcılıklarını genişletme ve ifade yeteneklerini güçlendirme konularında hazırlamak için tasarlanmıştır.
Bu ders öğrencileri gastronominin kültürel yönleri, Roma şehrinin kültürel mirası, Romalıların topluma katkıları, kentsel sorunlar, enerji tüketimi konularında hazırlamak için tasarlanmıştır.
Bu ders öğrencileri bir yerin/şehrin betimlenmesi, gıda alışverişi, yol tarifi, açılış/kapanış saatleri, hava durumu, tatil etkinlikleri, geçmiş olayları ve günlük hayatlarını ifade etme konularında hazırlamak için oluşturulmuştur.
Bu ders öğrencileri meslekler ev,otel, restoran /bar ortamında sipariş verebilme konularında hazırlamak için oluşturulmuştur.
Bu ders öğrencileri kendilerini tanıtma, bir başkasını tanıştırma, sipariş verme, boş zaman aktiviteleri, otel rezervasyonu yapma ve otelde karşılaşılan sorunları dile getirme konularında hazırlamak için oluşturulmuştur.
Bu ders öğrencileri kendilerinden bahsetme, İtalyan kültürünü tanıma, mekan ve zaman, aile ve gelenekler konularında hazırlamak için oluşturulmuştur.
Bu ders öğrencileri gündelik yaşam, tatil, aile, dış görünüş, karakter özellikleri, hobiler, güncel konu ve sorunlar, nesneleri ve kişileri karşılaştırma, çocukluk anılarını ifade etme konularında hazırlamak için oluşturulmuştur.
Bu ders öğrencileri yabancı dil öğrenmenin önemi, çocukluk anıları, geçmişteki alışkanlıklar, spor yapmanın faydaları konularında hazırlamak için oluşturulmuştur.
Bu ders öğrencileri geçmişte yasadıkları anılarından bahsetmeleri, geleceğe ilişkin planlarını ifade etmeleri, is ilanlarını incelemeleri, is başvurusunda bulunmaları, özgeçmiş ve niyet mektubu hazırlamalarını sağlamak için oluşturulmuştur.
Bu ders öğrencileri İtalyan sineması, festivalleri, İtalyan ailelerinin önyargı ve gelenekleri, İtalya’daki sokak yemekleri konularında hazırlamak için oluşturulmuştur.
Bu ders öğrencileri İtalyan yazarları ile ilgili kitapları, aile yaşamı üzerine karşılaştırmalar ve istatistiki verileri yorumlama konularında hazırlamak için oluşturulmuştur.
Bu ders öğrencileri İtalyan dili ve kültürünün önemi, şehir yaşamı, İtalyan ürünlerinin tanıtılması konularında hazırlamak için oluşturulmuştur.
GEHU 206 İtalyan Kültürü
Bu ders İtalyan kültürünün coğrafya, tarih, dil ve aidiyet açısından tarihsel ve toplumsal temellerinden başlayarak edebiyat, sanat, mimarlık, tasarım, müzik, moda ve mutfak sanatları alanında genel bilgi vermek için oluşturulmuştur.
ITL 301 İtalyanca V
Bu dersin amacı, Avrupa Ortak Başvuru Metni kapsamında Temel Kullanıcı olan öğrenciyi Bağımsız Kullanıcı – B1 seviyesine getirmektir.
ITL 302 İtalyanca VI
Bu dersin amacı, Avrupa Ortak Başvuru Metni kapsamında Temel Kullanıcı olan öğrenciyi, Ara ya da Temel Gereksinim olan A2 seviyesine getirmektir.
ITL 310 İtalyan Kültürü Ve Sanatı
Bu ders A2 seviyesindeki görsel, işitsel kaynaklar ve yazılı metinlerle tümleşik becerilerin, telaffuz ve sözcük öğretiminin geliştirildiği İtalya'nın toplumsal ve kültürel yapısını oluşturan konular hakkında ayrıntılı bilgi vermeyi içermektedir.
ITL 320 İtalyanca Temel Düzeyde Sınav Hazırlığı
Bu ders özgün materyaller aracılığıyla öğrencilerin okuma, dinleme, yazma ve konuşma becerilerinin geliştirilmesini içermektedir.
ITL 330 İtalyanca Sözlü Anlatım Becerileri
Bu ders öğrencileri seyahat sırasında karşılaşılan sorunlar, sosyal medya ve internet platformlarında düşüncelerini ifade etme, önyargı, fobi, klişeleşmiş düşünceler ve batıl inançlar, İtalyan sosyal, kültürel, politik yapısı ve karşılaştırmalı kültürel çalışmaları dile getirme konularında hazırlamak için oluşturulmuştur.
ITL 340 İŞ İTALYANCASI I
Bu ders öğrencileri tüm dil becerilerini mesleki çevrelerinde hedeflenen seviyede kullanmalarını sağlamak için oluşturulmuştur.
ITL 350 İTALYANCA GASTRONOMİ TERMİNOLOJİSİ
Bu ders İtalyan mutfağı, tipik ürünleri, İtalyan ve Türk mutfak kültürleri ve yemek tarifleri ile ilgili detaylı bilgi vermeyi ve mutfak terimlerini kullanmayı içermektedir.
ITL 401 İtalyanca VII
Bu dersin amacı, Avrupa Ortak Başvuru Metni kapsamında Temel Kullanıcı olan öğrenciyi Bağımsız Kullanıcı – B1 seviyesine getirmektir.
ITL 402 İtalyanca VIII
Bu dersin amacı, Avrupa Ortak Başvuru Metni kapsamında Temel Kullanıcı olan öğrenciyi Bağımsız Kullanıcı – B1 seviyesine getirmektir.
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..