| Dersin Adı |
İtalyanca IV
|
|
Kodu
|
Yarıyıl
|
Teori
(saat/hafta) |
Uygulama/Lab
(saat/hafta) |
Yerel Kredi
|
AKTS
|
|
ITL 202
|
Bahar
|
2
|
2
|
3
|
4
|
| Ön-Koşul(lar) |
|
|||||||
| Dersin Dili |
İtalyanca
|
|||||||
| Dersin Türü |
Zorunlu
|
|||||||
| Dersin Düzeyi |
Lisans
|
|||||||
| Dersin Veriliş Şekli | Yüz Yüze | |||||||
| Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Anlatım / Sunum | |||||||
| Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu | - | |||||||
| Dersin Koordinatörü | ||||||||
| Öğretim Eleman(lar)ı | ||||||||
| Yardımcı(ları) | - | |||||||
| Dersin Amacı | Avrupa Ortak Dil Çerçevesinde A2 seviyesinin ikinci adımını oluşturan bu derste amaçlanan öğrencilere bilinen günlük ifadeler ve basit cümleler ile dinleme-okuma-konuşma ve yazma becerilerini kazandırmaktır. |
| Öğrenme Çıktıları |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
| Ders Tanımı | Bu ders öğrencileri geçmişte yasadıkları anılarından bahsetmeleri, geleceğe ilişkin planlarını ifade etmeleri, is ilanlarını incelemeleri, is başvurusunda bulunmaları, özgeçmiş ve niyet mektubu hazırlamalarını sağlamak için oluşturulmuştur. |
| Dersin İlişkili Olduğu Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları |
|
|
Temel Ders | |
| Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
| Destek Dersleri | ||
| İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
| Aktarılabilir Beceri Dersleri |
X
|
| Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
| 1 | ITl 202 dersinin öğrencilere tanıtılması ve ders gereklilikleri. Bir kişiyi bir yere davet etme, daveti geri çevirme, karşı teklifte bulunma, daveti kabul etme. Şimdiki zamanı kullanma. | Maria Bali, Giovanna Rizzo Nuovo Espresso 2(Ünite 4); ieu.blackboard.com LINK: https://ciaoitaliablog.wordpress.com/classes/invitare-accettare-rifiutare-un-invito/ |
| 2 | Bir kişiyi bir yere davet etme, daveti geri çevirme, karşı teklifte bulunma, daveti kabul etme. Şimdiki zamanı kullanma. | Maria Bali, Giovanna Rizzo Nuovo Espresso 2(Ünite 4); ieu.blackboard.com LINK: https://www.cdl-edizioni.com/attivita/a2/a2-pronomi/5-pronomi/?c= |
| 3 | Tatil ve seyahat anılarından bahsetme, bir seyahat hakkında detaylı bilgi alışverişinde bulunma. | Maria Bali, Giovanna Rizzo Nuovo Espresso 2(Ünite 5); ieu.blackboard.com LINK: http://www.italianonline.it/passimp2.htm |
| 4 | Tatil ve seyahat anılarından bahsetme, bir seyahat hakkında detaylı bilgi alışverişinde bulunma. | Maria Bali, Giovanna Rizzo Nuovo Espresso 2(Ünite 5 ); ieu.blackboard.com LINK: https://www.cdl-edizioni.com/attivita/a2/a2-verbi/attivita-5-imperfettopassato-prossimo/?c= |
| 5 | Tatil ve seyahat anılarından bahsetme, bir seyahat hakkında detaylı bilgi alışverişinde bulunma. | Maria Bali, Giovanna Rizzo Nuovo Espresso 2(Ünite 5); ieu.blackboard.com LINK: http://www.italianonline.it/passimp.htm |
| 6 | Tatil ve seyahat anılarından bahsetme, bir seyahat hakkında detaylı bilgi alışverişinde bulunma. | Maria Bali, Giovanna Rizzo Nuovo Espresso 2(Ünite 5); ieu.blackboard.com LINK: http://www.italianonline.it/passatoprossimo6.htm |
| 7 | Yiyecekler hakkında fikir , tercih belirtme; beslenme alışkanları; mutfak geleneklerinden bahsetme; yemek bloglarını inceleme ve sağlıklı yaşam. | Maria Bali, Giovanna Rizzo Nuovo Espresso 2(Ünite 6); ieu.blackboard.com LINK: https://www.cdl-edizioni.com/attivita/a2/a2-pronomi/1-pronomi-limperativo/?c= |
| 8 | ARA SINAV HAFTASI | |
| 9 | Yiyecekler hakkında fikir , tercih belirtme; beslenme alışkanları; mutfak geleneklerinden bahsetme; yemek bloglarını inceleme ve sağlıklı yaşam. | Maria Bali, Giovanna Rizzo Nuovo Espresso 2(Ünite 6); ieu.blackboard.com LINK: http://www.italianonline.it/imperativo7.htm |
| 10 | Gelecek le ilgili plan ve istekler, iş ve iş imkanları, niyet mektubu yazma, CV hazırlama, iş görüşmesi. | Maria Bali, Giovanna Rizzo Nuovo Espresso 2(Ünite 8); ieu.blackboard.com LINK: http://www.italianonline.it/futuro3.htm |
| 11 | Gelecek le ilgili plan ve istekler, iş ve iş imkanları, niyet mektubu yazma, CV hazırlama, iş görüşmesi. | Maria Bali, Giovanna Rizzo Nuovo Espresso 2(Ünite 8); ieu.blackboard.com LINK: https://www.cdl-edizioni.com/attivita/a2/a2-lessico/attivita-1-lessico-del-lavoro/?c= |
| 12 | Gelecek le ilgili plan ve istekler, iş ve iş imkanları, niyet mektubu yazma, CV hazırlama, iş görüşmesi. | Luciana Ziglio,Giovanna Rizzo"Nuovo Espresso 2" (Ünite 8); yardımcı kaynaklar,ieu.blackboard.com |
| 13 | Gelecek le ilgili plan ve istekler, iş ve iş imkanları, niyet mektubu yazma, CV hazırlama, iş görüşmesi. Sözlü sınav hazırlığı | Luciana Ziglio,Giovanna Rizzo"Nuovo Espresso 2" (Ünite 8); yardımcı kaynaklar,ieu.blackboard.com |
| 14 | Final sınavı hazırlığı SÖZLÜ SINAV | |
| 15 | Dersin gözden geçirilmesi | |
| 16 | Final Sınavı |
| Ders Kitabı | Maria Bali, Giovanna Rizzo NUOVO ESPRESSO II, Alma Edizione; ISBN 978-88-6182-321-1 |
| Önerilen Okumalar/Materyaller | ieu.blackboard.com |
| Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % |
| Katılım | ||
| Laboratuvar / Uygulama | ||
| Arazi Çalışması | ||
| Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
1
|
10
|
| Portfolyo | ||
| Ödev |
1
|
10
|
| Sunum / Jüri Önünde Sunum | ||
| Proje | ||
| Seminer/Çalıştay | ||
| Sözlü Sınav |
1
|
20
|
| Ara Sınav |
1
|
20
|
| Final Sınavı |
1
|
40
|
| Toplam |
| Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
4
|
60
|
| Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
1
|
40
|
| Toplam |
| Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
|---|---|---|---|
| Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) |
16
|
2
|
32
|
| Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) |
16
|
2
|
32
|
| Sınıf Dışı Ders Çalışması |
14
|
2
|
28
|
| Arazi Çalışması |
0
|
||
| Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
1
|
2
|
2
|
| Portfolyo |
0
|
||
| Ödev |
1
|
2
|
2
|
| Sunum / Jüri Önünde Sunum |
0
|
||
| Proje |
0
|
||
| Seminer/Çalıştay |
0
|
||
| Sözlü Sınav |
1
|
5
|
5
|
| Ara Sınavlar |
1
|
5
|
5
|
| Final Sınavı |
1
|
6
|
6
|
| Toplam |
112
|
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..