Dersin Adı |
İngilizcede Akademik Beceriler I
|
Kodu
|
Yarıyıl
|
Teori
(saat/hafta) |
Uygulama/Lab
(saat/hafta) |
Yerel Kredi
|
AKTS
|
ING 105
|
Güz
|
2
|
2
|
3
|
3
|
Ön-Koşul(lar) |
Yok
|
|||||
Dersin Dili |
İngilizce
|
|||||
Dersin Türü |
Zorunlu
|
|||||
Dersin Düzeyi |
Lisans
|
|||||
Dersin Veriliş Şekli | - | |||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | TartışmaGrup çalışmasıSoru & CevapAnlatım / Sunum | |||||
Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu | - | |||||
Dersin Koordinatörü | ||||||
Öğretim Eleman(lar)ı | ||||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | ING 105 dersinin amacı öğrencilere başlangıç üstü dil (A1-A2) düzeyinde dil becerileri kazandırmaktır. Güz dönemi sonunda öğrencilerin şimdiki zaman, geniş zaman ve geçmiş zamanı anlamaları ve iletişim ortamında kullanmaları beklenmektedir. Bunun yanısıra gözden geçirme ve tarama yöntemlerini kullanarak seviyelerine uygun metinleri okuyup anlamaları, verilen bir konu ile ilgili 80-100 kelimelik bir paragraf yazmaları hedeflenmektedir. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Öğrenme Çıktıları |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ders Tanımı | Temel dil becerileri olan okuma, yazma, dinleme ve konuşma becerilerini bütünleşik olarak başlangıç düzeyinde veren zorunlu İngilizce dersidir. |
|
Temel Ders |
X
|
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık | Öğrenme Çıktısı |
1 | DERS GİRİŞ | ||
2 | Sınıfa hoşgeldiniz - Tek Dünya | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 6-7-8-9 978-0-19-403159-2 | |
3 | E-mail adresiniz ne? - Pratik İngilizce 1 | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 10-11-12-13 978-0-19-403159-2 | |
4 | Düzenli mi yoksa dağınık mısınız? - Amerika | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 14-15-16-17 978-0-19-403159-2 | |
5 | Yavaşla! - Ünite tekrarı 1-2 | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 18-19-20-21 978-0-19-403159-2 | |
6 | Birleşik Krallık : iyisiyle, kötüsüyle | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 22-23 978-0-19-403159-2 | |
7 | 9’dan 5’e iş günü | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 24-25 978-0-19-403159-2 | |
8 | Beni ve köpeğimi sev - ARA SINAV | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 26-27 978-0-19-403159-2 | |
9 | Pratik İngilizce 2 - Aile fotoğrafları | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 28-29-30-31 978-0-19-403159-2 | |
10 | Sabahtan akşama - Mavi Bölgeler | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 32-33-34-35 978-0-19-403159-2 | |
11 | Ünite tekrarı 3-4 - Oyunuzu bana verin! | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 36-37-38-39 978-0-19-403159-2 | |
12 | Sessiz bir hayat - Her mevsimin şehri | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 40-41-42-43 978-0-19-403159-2 | |
13 | Pratik İngilizce - 3 Bir Kuzey Afrika hikayesi | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 46-47 978-0-19-403159-2 | |
14 | Haziran’ın üçüncü cuması - Müzik - ÖDEV | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 48-49-50-51 978-0-19-403159-2 | |
15 | Dersin Gözden Geçirilmesi - Sözlü Sınav | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 52-53 978-0-19-403159-2 | |
16 | FİNAL |
Ders Kitabı | English File 4th Edition: Elementary Student's Book / Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden, Jerry Lambert / 978-0-19-403159-2 |
Önerilen Okumalar/Materyaller | English File 4th Edition: Elementary WorkBook / Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden, Jerry Lambert / 978-0-19-403289-6 |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % | LO 1 | LO 2 | LO 3 | LO 4 | LO 5 |
Katılım | |||||||
Laboratuvar / Uygulama | |||||||
Arazi Çalışması | |||||||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
1
|
10
|
|||||
Portfolyo | |||||||
Ödev |
1
|
10
|
|||||
Sunum / Jüri Önünde Sunum | |||||||
Proje | |||||||
Seminer/Çalıştay | |||||||
Sözlü Sınav |
1
|
20
|
|||||
Ara Sınav |
1
|
20
|
|||||
Final Sınavı |
1
|
40
|
|||||
Toplam |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
4
|
60
|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
1
|
40
|
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) |
16
|
4
|
64
|
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) |
16
|
0
|
|
Sınıf Dışı Ders Çalışması |
15
|
1
|
15
|
Arazi Çalışması |
0
|
||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
1
|
1
|
1
|
Portfolyo |
0
|
||
Ödev |
1
|
1
|
1
|
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
0
|
||
Proje |
0
|
||
Seminer/Çalıştay |
0
|
||
Sözlü Sınav |
1
|
3
|
3
|
Ara Sınavlar |
1
|
3
|
3
|
Final Sınavı |
1
|
3
|
3
|
Toplam |
90
|
#
|
PÇ Sub | Program Yeterlilikleri / Çıktıları |
* Katkı Düzeyi
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..