Dersin Adı |
Klinik İngilizce I
|
Kodu
|
Yarıyıl
|
Teori
(saat/hafta) |
Uygulama/Lab
(saat/hafta) |
Yerel Kredi
|
AKTS
|
ING 205
|
Güz
|
2
|
2
|
3
|
3
|
Ön-Koşul(lar) |
Yok
|
|||||
Dersin Dili |
İngilizce
|
|||||
Dersin Türü |
Zorunlu
|
|||||
Dersin Düzeyi |
Lisans
|
|||||
Dersin Veriliş Şekli | - | |||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | TartışmaGrup çalışmasıSoru & CevapDeney / Laboratuvar / Atölye uygulamaAnlatım / Sunum | |||||
Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu | - | |||||
Dersin Koordinatörü | ||||||
Öğretim Eleman(lar)ı | ||||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | Bu dersin amacı, hemşirelik alanında uygun İngilizce kullanarak öğrencilere verilen görevleri verimli bir şekilde yerine getirebilmeleri için gerekli becerileri kazandırmaktır. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Öğrenme Çıktıları |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ders Tanımı | Bu ders, sağlık bilimleri alanınfaki öğrencilerinin gerçek yaşamdaki sağlık durumlarında etkileşim kurmak için uygun İngilizceyi kullanarak görevleri yönetmelerine ve yerine getirmelerine yardımcı olmak için tasarlanmıştır. |
|
Temel Ders | |
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
X
|
Hafta | Konular | Ön Hazırlık | Öğrenme Çıktısı |
1 | İş arkadaşlarıyla Tanışma - Okuma Parçası | Bethany Cagnol, Maria Spada Symonds, Ros Wright,” English for Nursing 1”, Unite 1, s 4-7 “Visitors code”, s 8-9 | |
2 | Pratisyen Hemşireyle Görüşme | Bethany Cagnol, Maria Spada Symonds, Ros Wright,” English for Nursing 2”, Unite 1, s 5 | |
3 | Hemşirelik Değerlendirmesi - Ödev 1 | Bethany Cagnol, Maria Spada Symonds, Ros Wright,” English for Nursing 1”, Unite 2, s 16 | |
4 | Ağrı - Ağrıyı Bulma ve Tanımlama | Bethany Cagnol, Maria Spada Symonds, Ros Wright,” English for Nursing 1”, Unite 2, s 16 Ros Wright/Maria Spada Symonds/Bethany Cagnol “English for Nursing 2“, Unite 2, s16 | |
5 | Ağrı - Okuma parçası - Ödev 2 | Ros Wright/Maria Spada Symonds/Bethany Cagnol “English for Nursing 2“, Unite 2, s16 “Lower back pain” | |
6 | Ağrı - Ağrı Değerlendirmesi - Quiz 1 | Ros Wright/Maria Spada Symonds/Bethany Cagnol “English for Nursing 2“, Unite 2, s16 https://pami.emergency.med.jax.ufl.edu/resources/provider-resources/pain-assessment-scales/ | |
7 | Ara Sınav | ||
8 | Uygulama 1 | ||
9 | Hasta Servisi (Koğuşu) - Okuma Parçası - Ödev 3 | Bethany Cagnol, Maria Spada Symonds, Ros Wright,” English for Nursing 1”, Unite 2, s 21 “Hypothermia” | |
10 | Yaşamsal Belirtileri Alma/ Bulguları Değerlendirme | Ros Wright/Maria Spada Symonds/Bethany Cagnol “English for Nursing 2“, Unite 2, s22-24 | |
11 | Kalbin İşlevi - Quiz 2 - Ödev 4 | Ros Wright/Maria Spada Symonds/Bethany Cagnol “English for Nursing 2“, Unite 2, s26 | |
12 | Gıda ve Ölçüm - Gıda ve Beslenme Takviyesi - Ödev 5 | Bethany Cagnol, Maria Spada Symonds, Ros Wright,” English for Nursing 1”, Unite 4, s 24-28 Food and nutrition supplement https://www.healthline.com/health/food-nutrition#Deficiencies | |
13 | Gıda ve Ölçüm - Gıda alerjisi ve intoleransı | Bethany Cagnol, Maria Spada Symonds, Ros Wright,” English for Nursing 1”, Unite 4, s 24-28 Ros Wright/Maria Spada Symonds/Bethany Cagnol “English for Nursing 2“, Unite 5, s 40 | |
14 | Ödev 6 - Uygulama 2 | ||
15 | Dersin gözden geçirilmesi | ||
16 | Final Sınavı |
Ders Kitabı | English for Nursing 1 Bethany Cagnol, Maria Spada Symonds, Ros Wright ISBN: 9781408269930 English for Nursing 2 Ros Wright/Maria Spada Symonds/Bethany Cagnol ISBN:9781408269947 |
Önerilen Okumalar/Materyaller |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % | LO 1 | LO 2 | LO 3 | LO 4 | LO 5 |
Katılım | |||||||
Laboratuvar / Uygulama | |||||||
Arazi Çalışması | |||||||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
2
|
10
|
|||||
Portfolyo | |||||||
Ödev |
1
|
10
|
|||||
Sunum / Jüri Önünde Sunum | |||||||
Proje | |||||||
Seminer/Çalıştay | |||||||
Sözlü Sınav |
2
|
20
|
|||||
Ara Sınav |
1
|
20
|
|||||
Final Sınavı |
1
|
40
|
|||||
Toplam |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
6
|
60
|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
1
|
40
|
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) |
16
|
2
|
32
|
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) |
16
|
2
|
32
|
Sınıf Dışı Ders Çalışması |
14
|
1
|
14
|
Arazi Çalışması |
0
|
||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
2
|
1
|
2
|
Portfolyo |
0
|
||
Ödev |
2
|
1
|
2
|
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
0
|
||
Proje |
0
|
||
Seminer/Çalıştay |
0
|
||
Sözlü Sınav |
2
|
2
|
4
|
Ara Sınavlar |
1
|
2
|
2
|
Final Sınavı |
1
|
2
|
2
|
Toplam |
90
|
#
|
PÇ Sub | Program Yeterlilikleri / Çıktıları |
* Katkı Düzeyi
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..