Dersin Adı |
Klinik İngilizce II
|
Kodu
|
Yarıyıl
|
Teori
(saat/hafta) |
Uygulama/Lab
(saat/hafta) |
Yerel Kredi
|
AKTS
|
ING 206
|
Bahar
|
2
|
2
|
3
|
3
|
Ön-Koşul(lar) |
Yok
|
|||||
Dersin Dili |
İngilizce
|
|||||
Dersin Türü |
Zorunlu
|
|||||
Dersin Düzeyi |
Lisans
|
|||||
Dersin Veriliş Şekli | Çevrim içi | |||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | TartışmaGrup çalışmasıSoru & CevapDeney / Laboratuvar / Atölye uygulamaAnlatım / Sunum | |||||
Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu | - | |||||
Dersin Koordinatörü | ||||||
Öğretim Eleman(lar)ı | ||||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | Dersin amacı, öğrencilerin sağlık alanına uygun İngilizce kullanarak, verilen görevlerdeki performanslarını iyileştirmeleri için gerekli becerileri kazandırmaktır. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Öğrenme Çıktıları |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ders Tanımı | Bu ders, sağlık alanındaki öğrencilerinin dinleme, okuma ve yazma alanındaki iletişim ve organizasyon becerilerini arttırarak gelişmekte olan İngilizce pratik dil becerilerini ilerletmelerine olanak vermek için tasarlanmıştır. |
|
Temel Ders | |
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
X
|
Hafta | Konular | Ön Hazırlık | Öğrenme Çıktısı |
1 | Semptomlar - Küresel Bir Sorun : Astım | Ros Wright/Maria Spada Symonds/Bethany Cagnol “English for Nursing 2“, Unite 4, s 32-33 | |
2 | Beden ve Hareket - Ödev 1 | Ros Wright/Maria Spada Symonds/Bethany Cagnol, “English for Nursing 2”, Unite 4, s 34-35 Bethany Cagnol, Maria Spada Symonds, Ros Wright,” English for Nursing 1”, Unite 5, s 36-37 | |
3 | Beden ve Hareket - İyileşme için Egzersizler | Bethany Cagnol, Maria Spada Symonds, Ros Wright,” English for Nursing 1”, Unite 5, s 38-42 | |
4 | İlaç - İlaç uygulama yolları ve formları - Ödev 2 | Bethany Cagnol, Maria Spada Symonds, Ros Wright,” English for Nursing 1”, Unite 6, s44 | |
5 | Kişisel Bakım - Hasta Hijyeni - Yara Tedavisi - Quiz 1 | Bethany Cagnol, Maria Spada Symonds, Ros Wright,” English for Nursing 1”, Unite 6, s44 Ros Wright/Maria Spada Symonds/Bethany Cagnol, “English for Nursing 2”, Unite 4, s48-51 | |
6 | Ödev 3 | ||
7 | Ara Sınav | ||
8 | Uygulama 1 | ||
9 | Hastane Ekibi - Hastaların hareket ettirilmesi ve taşınması | Bethany Cagnol, Maria Spada Symonds, Ros Wright,” English for Nursing 1”, Unite 7, s 52-54 | |
10 | Eliminasyon - Diyare | Bethany Cagnol, Maria Spada Symonds, Ros Wright,” English for Nursing 1”, Unite 7, 55-56 | |
11 | Yaşlıların iyileşmesi ve değerlendirilmesi - Ödev 5 | Bethany Cagnol, Maria Spada Symonds, Ros Wright,” English for Nursing 1”, Unite 8, s 53 | |
12 | Yaşlıların iyileşmesi ve değerlendirilmesi - Dikiş alma - Hasta Taburcu Etme - Hasta Taburcu Planı | Bethany Cagnol, Maria Spada Symonds, Ros Wright,” English for Nursing 1”, Unite 8, s 62 Ros Wright/Maria Spada Symonds/Bethany Cagnol, “English for Nursing 2”, Unite 8, s 62 | |
13 | Hasta Taburcu Etme - Reçetesiz İlaçlar - Ödev 6 | Ros Wright/Maria Spada Symonds/Bethany Cagnol, “English for Nursing 2”, Unite 8, s 65 | |
14 | Uygulama 2 | ||
15 | Dersin gözden geçirilmesi | ||
16 | Final Sınavı |
Ders Kitabı | English for Nursing 1 Ros Wright/Maria Spada Symonds/Bethany Cagnol ISBN: 9781408269930 English for Nursing 2 Ros Wright/Maria Spada Symonds/Bethany Cagnol ISBN:9781408269947 |
Önerilen Okumalar/Materyaller |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % | LO 1 | LO 2 | LO 3 | LO 4 | LO 5 |
Katılım | |||||||
Laboratuvar / Uygulama |
1
|
20
|
|||||
Arazi Çalışması | |||||||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
2
|
10
|
|||||
Portfolyo | |||||||
Ödev |
1
|
15
|
|||||
Sunum / Jüri Önünde Sunum | |||||||
Proje | |||||||
Seminer/Çalıştay | |||||||
Sözlü Sınav | |||||||
Ara Sınav |
1
|
25
|
|||||
Final Sınavı |
1
|
30
|
|||||
Toplam |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
5
|
70
|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
1
|
30
|
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) |
16
|
2
|
32
|
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) |
16
|
2
|
32
|
Sınıf Dışı Ders Çalışması |
14
|
1
|
14
|
Arazi Çalışması |
0
|
||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
2
|
1
|
2
|
Portfolyo |
0
|
||
Ödev |
6
|
1
|
6
|
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
0
|
||
Proje |
0
|
||
Seminer/Çalıştay |
0
|
||
Sözlü Sınav |
0
|
||
Ara Sınavlar |
1
|
2
|
2
|
Final Sınavı |
1
|
2
|
2
|
Toplam |
90
|
#
|
PÇ Sub | Program Yeterlilikleri / Çıktıları |
* Katkı Düzeyi
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..