Dersin Adı |
Klinik İngilizce IV
|
Kodu
|
Yarıyıl
|
Teori
(saat/hafta) |
Uygulama/Lab
(saat/hafta) |
Yerel Kredi
|
AKTS
|
ING 306
|
Bahar
|
2
|
4
|
4
|
5
|
Ön-Koşul(lar) |
Yok
|
|||||
Dersin Dili |
İngilizce
|
|||||
Dersin Türü |
Zorunlu
|
|||||
Dersin Düzeyi |
Lisans
|
|||||
Dersin Veriliş Şekli | - | |||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | TartışmaGrup çalışmasıProblem çözmeSoru & CevapDeney / Laboratuvar / Atölye uygulamaAnlatım / Sunum | |||||
Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu | - | |||||
Dersin Koordinatörü | ||||||
Öğretim Eleman(lar)ı | ||||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | Ders, öğrencilerin kendilerine verilen görevleri yerine getirirken sağlık alanına uygun İngilizce ile iletişim kurma becerilerini geliştirmeyi amaçlamaktadır. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Öğrenme Çıktıları |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ders Tanımı | Ders sağlık alanındaki öğrencilerinin İngilizce mesleki iletişim düzeyini geliştirmelerine yardımcı olmak için tasarlanmıştır. |
|
Temel Ders | |
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
X
|
Hafta | Konular | Ön Hazırlık | Öğrenme Çıktısı |
1 | Tıbbi Örnekler(numuneler) - Patoloji Raporu | Virginia Allum& Patricia McGarr, “Cambridge English for Nursing, Intermediate CUP (2017)”, Unite 5, s 44-45 | |
2 | Tıbbi Örnekler(numuneler) - Patoloji Raporu - Ödev 1 | Virginia Allum& Patricia McGarr, “Cambridge English for Nursing, Intermediate CUP (2017)”, Unite 5, s 44-45 | |
3 | İlaçlar - İlaç Metabolizması | Virginia Allum& Patricia McGarr, “Cambridge English for Nursing, Intermediate CUP (2017)”, Unite 6, s 50 | |
4 | İlaçlar - Reçete Tablosu - Ödev 2 | Virginia Allum& Patricia McGarr, “Cambridge English for Nursing, Intermediate CUP (2017)”, Unite 6, s 51 | |
5 | İntravenöz infüzyonlar - IV Reçete Tablosu - Quiz 1 | Virginia Allum& Patricia McGarr, “Cambridge English for Nursing, Intermediate CUP (2017)”, Unite 7, s 52 | |
6 | İntravenöz infüzyonlar - Sıvı Dengesi Tablosu - Ödev 3 | Virginia Allum& Patricia McGarr, “Cambridge English for Nursing, Intermediate CUP (2017)”, Unite 7, s 59 | |
7 | Ara sınav | ||
8 | Uygulama 1 | ||
9 | Ameliyat Öncesi Hasta Değerlendirmesi - Ameliyat Öncesi Kontrol listesi - Ödev 4 | Virginia Allum& Patricia McGarr, “Cambridge English for Nursing, Intermediate CUP (2017)”, Unite 8 Pre-operative Checklist http://www.gwicu.com/Assets/Nursing%20Protocols/PreopNursingChecklist75-041.pdf | |
10 | Ameliyat Öncesi Hasta Değerlendirmesi - Ağrı Değerlendirme Aracı | Virginia Allum& Patricia McGarr, “Cambridge English for Nursing, Intermediate CUP (2017)”, Unite 8 Pain Assessment Tool https://www.verywellhealth.com/pain-scales-assessment-tools-4020329 | |
11 | Postoperatif Ağrı Yönetimi - Ağrı Değerlendirme Aracı - Ödev 5 | Virginia Allum& Patricia McGarr, “Cambridge English for Nursing, Intermediate CUP (2017)”, Unit Pain Assessment Tool https://www.verywellhealth.com/pain-scales-assessment-tools-4020329 | |
12 | Postoperatif Ağrı Yönetimi - Taburcu Planlama Formları | Virginia Allum& Patricia McGarr, “Cambridge English for Nursing, Intermediate CUP (2017)”, Unit 9-10 Discharge planning forms https://www.medicare.gov/Pubs/pdf/11376-discharge-planning-checklist.pdf | |
13 | Taburcu Planlama Formları - Ödev 6 | Virginia Allum& Patricia McGarr, “Cambridge English for Nursing, Intermediate CUP (2017)”, Unit 10 Discharge planning forms https://www.medicare.gov/Pubs/pdf/11376-discharge-planning-checklist.pdf | |
14 | Taburcu Planlama - Quiz 2 - Uygulama 2 | Virginia Allum& Patricia McGarr, “Cambridge English for Nursing, Intermediate CUP (2017)”, Unit 10 | |
15 | Dersin gözden geçirilmesi | ||
16 | Final Sınavı |
Ders Kitabı | Cambridge English for Nursing Intermediate (2017) CUP Virginia Allum & Patricia McGarr intermediate ISBN 978-0-521-71540-9 |
Önerilen Okumalar/Materyaller |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % | LO 1 | LO 2 | LO 3 | LO 4 | LO 5 | LO 6 |
Katılım | ||||||||
Laboratuvar / Uygulama |
1
|
20
|
||||||
Arazi Çalışması | ||||||||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
2
|
10
|
||||||
Portfolyo | ||||||||
Ödev |
1
|
15
|
||||||
Sunum / Jüri Önünde Sunum | ||||||||
Proje | ||||||||
Seminer/Çalıştay | ||||||||
Sözlü Sınav | ||||||||
Ara Sınav |
1
|
25
|
||||||
Final Sınavı |
1
|
30
|
||||||
Toplam |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
5
|
70
|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
1
|
30
|
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) |
16
|
2
|
32
|
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) |
16
|
4
|
64
|
Sınıf Dışı Ders Çalışması |
14
|
1
|
14
|
Arazi Çalışması |
0
|
||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
2
|
4
|
8
|
Portfolyo |
0
|
||
Ödev |
6
|
2
|
12
|
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
0
|
||
Proje |
0
|
||
Seminer/Çalıştay |
0
|
||
Sözlü Sınav |
0
|
||
Ara Sınavlar |
1
|
10
|
10
|
Final Sınavı |
1
|
10
|
10
|
Toplam |
150
|
#
|
PÇ Sub | Program Yeterlilikleri / Çıktıları |
* Katkı Düzeyi
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..