Dersin Adı |
Klinik İngilizce V
|
Kodu
|
Yarıyıl
|
Teori
(saat/hafta) |
Uygulama/Lab
(saat/hafta) |
Yerel Kredi
|
AKTS
|
ING 405
|
Güz
|
2
|
4
|
4
|
4
|
Ön-Koşul(lar) |
Yok
|
|||||
Dersin Dili |
İngilizce
|
|||||
Dersin Türü |
Zorunlu
|
|||||
Dersin Düzeyi |
Lisans
|
|||||
Dersin Veriliş Şekli | - | |||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | TartışmaGrup çalışmasıProblem çözmeOlgu / Vaka çalışmasıSoru & CevapDeney / Laboratuvar / Atölye uygulamaAnlatım / Sunum | |||||
Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu | - | |||||
Dersin Koordinatörü | ||||||
Öğretim Eleman(lar)ı | ||||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | Ders öğrencilerin sağlık alanında yazılı İngilizce kullanarak iletişim kurma becerlerini geliştirmeyi amaçlamaktadır. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Öğrenme Çıktıları |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ders Tanımı | Ders öğrencilerinin sağlık alanında görevleri yerine getirirken etkili yazmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. |
|
Temel Ders | |
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
X
|
Hafta | Konular | Ön Hazırlık | Öğrenme Çıktısı |
1 | Tıbbi Terimler | Adrienne Harrison ELI ESP Series, “Flash on English for Nursing”, Ünite 1 | |
2 | Hemşirelik Rolleri - Ödev 1 - Vaka Çalışması 1 | Adrienne Harrison ELI ESP Series, “Flash on English for Nursing”, Ünite 2 Vaka Çalışması 1 https://bmcnurs.biomedcentral.com/articles/10.1186/1472-6955-12-1 | |
3 | Hastanede | Adrienne Harrison ELI ESP Series, “Flash on English for Nursing”, Ünite 3 | |
4 | Kabuller | Adrienne Harrison ELI ESP Series, “Flash on English for Nursing”, Ünite 4 | |
5 | Triyaj Hemşiresi - Ödev 2 - Vaka Çalışması 2 | Adrienne Harrison ELI ESP Series, “Flash on English for Nursing”, Ünite 5 Vaka Çalışması 2 https://www.rmf.harvard.edu/Clinician-Resources/Case-Study/2018/Poor-triage-of-stroke-patient-closes-opportÜnitey-for-timely-administration-of-thrombolytics | |
6 | Uygulama 1 | ||
7 | Quiz 1 - OET denemesi 1 | ||
8 | Ara sınav | ||
9 | Hayati belirtileri izleme - Ödev 3 | Adrienne Harrison ELI ESP Series, “Flash on English for Nursing”, Ünite 6 | |
10 | Çapraz Enfeksiyonun Önlenmesi - Vaka Çalışması 3 | Adrienne Harrison ELI ESP Series, “Flash on English for Nursing”, Ünite 7 Vaka Çalışması 3 https://www.cleanlink.com/news/article/CASE-STUDY-Cleaning-Prevents-Cross-Contamination---22716 | |
11 | Quiz 2 - Ödev4 | ||
12 | Eliminasyona Destek - Ödev 5 - Vaka Çalışması 4 | Adrienne Harrison ELI ESP Series, “Flash on English for Nursing”, Ünite 8 Vaka Çalışması 4 https://study.com/academy/lesson/nursing-case-study-bowel-elimination.html | |
13 | Uygulama 2 | ||
14 | Ödev 6 - OET denemesi 2 | ||
15 | Dersin gözden geçirilmesi | ||
16 | Final Sınavı |
Ders Kitabı | Flash on English for Nursing –Adrienne Harrison ELI ESP Series ISBN 978-88-536-2177-1 |
Önerilen Okumalar/Materyaller | Professional English in use CUP, Eric H. Glendinning, Ron Howard ISBN 978-0-521-68-201-5 |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % | LO 1 | LO 2 | LO 3 | LO 4 | LO 5 |
Katılım | |||||||
Laboratuvar / Uygulama | |||||||
Arazi Çalışması | |||||||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
2
|
10
|
|||||
Portfolyo | |||||||
Ödev |
1
|
10
|
|||||
Sunum / Jüri Önünde Sunum | |||||||
Proje | |||||||
Seminer/Çalıştay | |||||||
Sözlü Sınav |
1
|
20
|
|||||
Ara Sınav |
1
|
20
|
|||||
Final Sınavı |
1
|
40
|
|||||
Toplam |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
6
|
60
|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
1
|
40
|
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) |
16
|
2
|
32
|
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) |
16
|
4
|
64
|
Sınıf Dışı Ders Çalışması |
14
|
1
|
14
|
Arazi Çalışması |
0
|
||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
2
|
1
|
2
|
Portfolyo |
0
|
||
Ödev |
2
|
1
|
2
|
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
0
|
||
Proje |
0
|
||
Seminer/Çalıştay |
0
|
||
Sözlü Sınav |
1
|
2
|
2
|
Ara Sınavlar |
1
|
2
|
2
|
Final Sınavı |
1
|
2
|
2
|
Toplam |
120
|
#
|
PÇ Sub | Program Yeterlilikleri / Çıktıları |
* Katkı Düzeyi
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..