Dersin Adı |
Klinik İngilizce VI
|
Kodu
|
Yarıyıl
|
Teori
(saat/hafta) |
Uygulama/Lab
(saat/hafta) |
Yerel Kredi
|
AKTS
|
ING 406
|
Bahar
|
2
|
4
|
4
|
4
|
Ön-Koşul(lar) |
Yok
|
|||||
Dersin Dili |
İngilizce
|
|||||
Dersin Türü |
Zorunlu
|
|||||
Dersin Düzeyi |
Lisans
|
|||||
Dersin Veriliş Şekli | - | |||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | TartışmaGrup çalışmasıProblem çözmeOlgu / Vaka çalışmasıSoru & CevapDeney / Laboratuvar / Atölye uygulamaAnlatım / Sunum | |||||
Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu | - | |||||
Dersin Koordinatörü | ||||||
Öğretim Eleman(lar)ı | ||||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | Bu ders sağlık bilimleri öğrencilerinin sağlık alanı bağlamında profesyonel bir yazma düzeyi geliştirmelerine; hastaların öyküsünü ve bulgularını belgelemelerine ve açıklamalarına yardımcı olmayı amaçlamaktadır. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Öğrenme Çıktıları |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ders Tanımı | Bu ders, sağlık bilimleri öğrencilerinin hastaların geçmişini ve bulgularını sağlık bağlamında etkili ve profesyonel bir şekilde yazarak belgelemelerini ve açıklamalarını sağlamak için tasarlanmıştır. |
|
Temel Ders | |
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
X
|
Hafta | Konular | Ön Hazırlık | Öğrenme Çıktısı |
1 | Kişisel Hijyen Asistanı | Adrienne Harrison ELI ESP Series, “Flash on English for Nursing”, Unit 9 | |
2 | Kişisel Hijyen Asistanı - Diyet ve Beslenme - Vaka Çalışması 1 - Ödev 1 | Adrienne Harrison ELI ESP Series, “Flash on English for Nursing”, Unit 9-10 Vaka Çalışması 1 | |
3 | Diyet ve Beslenme - Solunum Bakımı | Adrienne Harrison ELI ESP Series, “Flash on English for Nursing”, Unit 10-11 | |
4 | Solunum Bakımı - Yara Bakımı | Adrienne Harrison ELI ESP Series, “Flash on English for Nursing”, Unit 11-12 | |
5 | Yara Bakımı - Ödev 2 - Vaka Çalışması 2 | Adrienne Harrison ELI ESP Series, “Flash on English for Nursing”, Unit 12 Vaka Çalışması 2 https://www.colleaga.org/article/wound-care-patient-case-studies | |
6 | Uygulama 1 | ||
7 | Quiz 1 - OET deneme 1 | ||
8 | Ara sınav | ||
9 | İlaç Uygulama - Ödev 3 | Adrienne Harrison ELI ESP Series, “Flash on English for Nursing”, Unit 12 | |
10 | İlaç Uygulama - Geriatrik Hasta - Vaka Çalışması 3 | Adrienne Harrison ELI ESP Series, “Flash on English for Nursing”, Unit 13-14 Vaka Çalışması 3 https://www.nso.com/Learning/Artifacts/Legal-Cases/medication-administration-error-and-failure-to-monitor | |
11 | Geriatrik Hasta - Ödev 4 - Vaka Çalışması 4 | Adrienne Harrison ELI ESP Series, “Flash on English for Nursing”, Unit 14 Vaka Çalışması 4 https://libraryguides.neomed.edu/c.php?g=324101&p=2172129 | |
12 | Diabetik Hasta - Quiz 2 - Ödev 5 - Vaka Çalışması 5 | Adrienne Harrison ELI ESP Series, “Flash on English for Nursing”, Unit 15 Vaka Çalışması 5 https://clinical.diabetesjournals.org/content/20/4/202 | |
13 | Uygulama 2 | ||
14 | Ödev 6 - OET deneme 2 - Vaka Çalışması 6 | ||
15 | Dersin gözden geçirilmesi | ||
16 | Final Sınavı |
Ders Kitabı | Flash on English for Nursing –Adrienne Harrison ELI ESP Series ISBN 978-88-536-2177-1 |
Önerilen Okumalar/Materyaller | Professional English in use CUP, Eric H. Glendinning,Ron Howard ISBN 978-0-521-68-201-5 |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % | LO 1 | LO 2 | LO 3 | LO 4 | LO 5 | LO 6 |
Katılım |
1
|
5
|
||||||
Laboratuvar / Uygulama |
1
|
20
|
||||||
Arazi Çalışması | ||||||||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
2
|
10
|
||||||
Portfolyo | ||||||||
Ödev |
1
|
15
|
||||||
Sunum / Jüri Önünde Sunum | ||||||||
Proje | ||||||||
Seminer/Çalıştay | ||||||||
Sözlü Sınav | ||||||||
Ara Sınav |
1
|
20
|
||||||
Final Sınavı |
1
|
30
|
||||||
Toplam |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
6
|
70
|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
1
|
30
|
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) |
16
|
2
|
32
|
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) |
16
|
4
|
64
|
Sınıf Dışı Ders Çalışması |
14
|
1
|
14
|
Arazi Çalışması |
0
|
||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
2
|
1
|
2
|
Portfolyo |
0
|
||
Ödev |
6
|
1
|
6
|
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
0
|
||
Proje |
0
|
||
Seminer/Çalıştay |
0
|
||
Sözlü Sınav |
0
|
||
Ara Sınavlar |
1
|
1
|
1
|
Final Sınavı |
1
|
1
|
1
|
Toplam |
120
|
#
|
PÇ Sub | Program Yeterlilikleri / Çıktıları |
* Katkı Düzeyi
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..